מגוון השיעורים

קטלבלס

תרגול תנועתי בקבוצות קטנות – אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה מבוסס ברובו על הנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף , תרגול המשלב תנועתיות מגוונת, הוצאה אנרגטית גבוהה תוך חיזוק הגוף ושיפור טווחי תנועה.

יוגה

תרגול יוגה מתון המותאם לרמת המתרגל, התקדמות הדרגתית, תרגול רצף תנועתי ותנוחות בשילוב והתאמה בין נשימה לתנועה.

תרגול תנועתי ופילאטיס מכשירים

מכשירי הפילאטיס מאפשרים התאמה אישית לצרכיו וליכולותיו של המתרגל. סדרות תרגילים לשיפור היציבה, שיווי משקל, כוח וגמישות בדגש על שרירי הליבה.

צ'י קונג

שיטת תרגול סינית הממוקדת בזרימה, מביא את הגוף והנפש לתפקוד הרמוני, רגוע ונעים, ליציבה ושיווי משקל, קואורדינציה, חוסן וריפוי, שלווה ושמחת חיים.

התעמלות הוליסטית

שילוב של יוגה, פילאטיס ופלדנקרייז, שיכלול היכולות, למניעה והקלת כאבי גב ומפרקים. תרגילי חיזוק, גמישות, נשימה והרפיה, ותרגילים למניעת בריחת סידן.

ג'יו ג'יטסו ברזילאי

פיתוח מיומנות גופנית דרך אומנות לחימה, שליטה בגוף, שיפור היכולות התודעתיות, שיפור מרכיבי הכושר הגופני וחיזוק הביטחון העצמי.

פעלטון

פעילות חווייתית לשיפור היכולת התנועתית, חיזוק הגוף, יציבה נכונה, שיווי משקל וקואורדינציה. תהליך מתמשך שיסייע להגיע לבשלות, התפתחות ובמוכנות לכיתה א'.

איתנים גם בזום...